ISO 9001:2008
LAURYN v.o.s.
Přeloučská 255
530 06, Pardubice 6
Česká republika
Telefon:
+420 466 971 192
+420 466 971 193
Fax:
+420 466 260 604
E-mail:
lauryn@lauryn.cz
Subsystémy a moduly
Struktura IS L-BIS
IS L-BIS je tvořen 6 subsystémy:
- Ubytovací agenda –vedení agendy rezervací a pobytů klientů, vyúčtování pobytů všech typů klientů (individuální klienti, cestovní kanceláře, zdravotní pojišťovny, firemní klienti a další) a recepčních služeb.
- Zdravotní agenda – vedení lékařské, sesterské a laboratorní agendy, evidence a tvorba zdravotnické dokumentace.
- Rehabilitační agenda – vedení agendy spojené s plánováním a prodejem léčebných procedur a wellness služeb klientům.
- Stravovací a skladová agenda – vedení agendy skladů, restaurací, jídelen a normování stravy.
- Manažerský informační systém – komplexní nástroj pro on-line sledování a kontrolu výkonnosti, efektivnosti, dodržování definovaných normativů a celkovou podporu manažerského a marketingového rozhodování.
- Integrace IS L-BIS – možnost integrace IS L-BIS se systémy a zařízeními třetích stran. Integrace s ekonomickým informačním systémem, kartovými systémy a systémy pro kontrolu vstupů (např. turnikety), registračními pokladnami a telefonními ústřednami.
Ubytovací agenda |
Základní charakteristika UA
V rámci subsystému Ubytovací agenda je komplexně řešena práce s klientem před vlastním pobytem (rezervace pobytů) a následně práce s klientem v průběhu pobytu (evidence klientů, agenda recepce, kompletní vyúčtování pobytů, atd.).
Moduly Ubytovací agendy
V rámci subsystému Ubytovací agenda jsou k dispozici tyto moduly:
1) Přijímací a ubytovací kancelář:
- Komplexní řešení rezervací pobytů (individuální klienti, skupiny klientů, kontingenty).
- Evidence klientů v pobytu.
- Kompletní vyúčtování pobytů:
- Individuální klienti (hotovostní i bezhotovostní úhrady).
- Smluvní klienti - fakturace klientů cestovních kanceláří, zdravotních pojišťoven a dalších smluvních partnerů).
- Kompletní vedení účetní a pokladní evidence.
2) IBIS:
- Realizace on-line rezervací pobytů prostřednictvím Internetu.
3) Recepce:
- Kompletní vedení recepční agendy.
- Realizace nástupů (check-in) a odchodů klientů (check-out).
- Kontrola úhrady individuálních účtů klientů.
- Integrace s kartovými systémy pro kontrolu vstupů.
4) Směnárna:
- Kompletní vedení směnárenské agendy.
5) Drobný prodej:
- Kompletní vedení agendy prodeje drobného zboží na recepcích a v pokojových minibarech.
- Vedení skladové agendy v návaznosti na realizované prodeje.
6) Telefony:
- On-line natěžování realizovaných telefonních hovorů na individuální účet klienta.
7) Reporting:
- Modul umožňuje generovat řadu reportů v rámci modulů subsystému Ubytovací agendy.
- Reporty je možné generovat v klasickém tiskovém formátu nebo elektronické formě.
Zdravotní agenda |
Základní charakteristika ZA
V rámci subsystému Zdravotní agenda je komplexně řešeno vedení lékařské, sesterské a laboratorní agendy v plné návaznosti na subsystémy Ubytovací agenda a Rehabilitační agenda.
Moduly Zdravotní agendy
V rámci subsystému Zdravotní agenda jsou k dispozici tyto moduly:
1) Lékař a Sestra:
- Evidence klientů v návaznosti na subsystém Ubytovací agenda.
- Komplexní vedení zdravotní dokumentace:
- Uživatelsky definovatelné šablony pro zápis vstupních a závěrečných prohlídek.
- Evidence diagnóz a diet.
- Laboratorní vyšetření – předpis laboratorních vyšetření v návaznosti na modul Laboratoř včetně zápisu jejich výsledků.
- Procedury – předpis paušálních i komerčních procedur v návaznosti na modul Rozpis procedur. Komplexní kontrola dodržování stanovených limitů (cena, počet, průměr, atd.) při předpisu procedur.
- Evidence a vedení dekurzu.
- Evidence externí lékařské dokumentace.
- Tisk lékařských zpráv v libovolném jazyku (azbuka, latinka).
- Komerční zdravotní výkony – předpis a evidence zdravotních výkonů v návaznosti na individuální účet klienta (subsystém Ubytovací agenda).
- Objednávání klientů na vstupní, průběžné a závěrečné prohlídky.
- Ambulantní zdravotní agenda – evidence a vyúčtování ambulantních klientů včetně možnosti vyúčtování zdravotních pojišťoven.
2) Laboratoř:
- Evidence klientů v návaznosti na modul Lékař a Sestra.
- Kompletní zpracování laboratorní agendy - evidence vzorků a zadání výsledků.
- Možnost načtení výsledků z externí laboratoře elektronickou formou.
3) Reporting:
- Modul umožňuje generovat řadu reportů v rámci modulů subsystému Zdravotní agendy.
- Reporty je možné generovat v klasickém tiskovém formátu nebo elektronické formě.
Rehabilitační agenda |
Základní charakteristika RA
V rámci subsystému Rehabilitační agenda je komplexně řešeno plánování a prodej procedur klientům v plné návaznosti na subsystémy Ubytovací agenda a Zdravotní agenda.
Moduly Rehabilitační agendy
V rámci subsystému Rehabilitační agenda jsou k dispozici tyto moduly:
1) Rozpis procedur:
- Evidence klientů v návaznosti na subsystém Zdravotní agenda a Ubytovací agenda.
- Plánování procedur klientům:
- Plánování procedur předepsaných klientům v modulu Lékař.
- Plánovat procedury je možno automaticky, poloautomaticky nebo manuálně.
- Při plánování procedur jsou kontrolovány tyto omezující podmínky: počty procedur, zakázané kombinace procedur, časy přechodů, pohyblivost klienta, sdílení procedur, návaznost procedur.
- Výstupem z plánování procedur je časový plán jednotlivých procedur pro klienta. Plán procedur je možné tisknout v libovolném jazyce v azbuce nebo latince.
- Management rehabilitačního provozu:
- Kompletní administrace a správa nastavení procedur, provozů a pracovníků.
- Kompletní vyhodnocení vytíženosti procedur, provozů a pracovníků.
2) Wellis:
- Prodej komerčních procedur klientům.
- Řízení vstupů do bazénů a balneo provozů s využitím identifikačních karet a turniketů.
- Prodej komerčních procedur formou předplatného a dárkových poukazů.
3) Reporting:
- Modul umožňuje generovat řadu reportů v rámci modulů subsystému Rehabilitační agendy.
- Reporty je možné generovat v klasickém tiskovém formátu nebo elektronické formě.
Prezentační video
Stravovací a skladová agenda |
Základní charakteristika SSA
V rámci subsystému Stravovací a skladová agenda je komplexně řešeno vedení skladů, restaurací, kuchyní, jídelen a normování stravy v plné návaznosti na subsystém Ubytovací agenda a Zdravotní agenda.
Moduly Stravovací a skladové agendy
V rámci subsystému Stravovací a skladová agendy jsou k dispozici tyto moduly:
1) Sklady:
- Kompletní vedení skladové agendy.
- Příjmy a převody na sklad.
- Výdeje ze skladu v návaznosti na moduly Dietní sestra, Restaurace a Drobný prodej.
- Kompletní inventury a uzávěrky skladů.
- Možnost vedení skladů potravin, léků a materiálně technických skladů.
2) Dietní sestra:
- Definice receptur (norem) pro přípravu jednotlivých jídel.
- Možnost definice nákladových limitů pro druhy o jídel a druhy strávníků a jejich kontrola dodržování za definované období.
- Tvorba jídelních lístků na jednotlivé dny a období, pro různé druhy strávníků podle Přijímací kanceláře.Tisk jídelních lístků v libovolném jazyce v azbuce nebo latince.
- Možnost objednávání jídel a následné kontroly počtů odebraných jídel s využitím technologie identifikačních karet nebo chipů.
3) Restaurace:
- Kompletní vedení restaurační agendy v návaznosti na modul Sklad.
- Možnost různých druhů úhrad za realizované služby (hotově, platební kartou, uložení na hotelový účet v Recepci, fakturace).
- Kompletní kontrola uzávěrek finančních i množstevních (tržby, inventury).
4) Drobný prodej:
- Prodej zboží v recepcích a v pokojových minibarech v návaznosti na moduly Sklad, Přijímací a ubytovací kancelář a Recepce.
5) Reporting:
- Modul umožňuje generovat řadu reportů v rámci modulů subsystému Stravovací a skladová agenda.
- Reporty je možné generovat v klasickém tiskovém formátu nebo elektronické formě.
Manažerský informační systém |
Základní charakteristika MIS
Subsystém Manažerský informační systém je nástroj pro podporu manažerského a marketingového rozhodování. Modul umožňuje komplexní sledování a vyhodnocování výkonnostních ukazatelů v rámci jednotlivých agend v on-line návaznosti na subsystémy Ubytovací agenda, Zdravotní agenda, Rehabilitační agenda a Stravovací a skladová agenda.
V rámci subsystému Manažerský a informační systém je možno sledovat více než 40 ukazatelů výkonnosti, které je možné členit a filtrovat dle více než 50 atributů.
Hlavní skupiny ukazatelů jsou tyto:
- Ukazatele Obsazenosti - komplexní vyhodnocení vytíženosti ubytovací kapacity, kapacity zdravotního provozu a kapacity rehabilitačního provozu.
- Ukazatele Finanční výkonnosti - komplexní vyhodnocení realizovaných i předpokládaných finančních výkonů.
- Ukazatele Dnů – komplexní vyhodnocení realizovaných i předpokládaných pobytových ošetřovacích, ubytovacích a stravovacích dnů.
- Ukazatele F&B – komplexní vyhodnocení ekonomiky stravovacího a skladového provozu a dodržování stanovených limitů.
Moduly MIS
V rámci subsystému Manažerský informační systém jsou k dispozici tyto moduly:
1) Reporting:
- Modul umožňuje využívat definované operativní reporty z jednotlivých subsystémů u určených uživatelů.
2) Operativní MIS:
- Modul zpřístupňuje specifické pohledy do jednotlivých subsystémů: plachta kapacit, ubytovací plachta, knihy dokladů, grafický plán obsazení pracovišť rehabilitačního provozu a další.
3) CoLBIS:
- Modul řeší kompletní controlling v rámci všech subsystémů IS L-BIS a jimi řešených agend.
- Pro potřeby modulu CoLBIS je automaticky generován datový sklad z provozních dat jednotlivých subsystémů IS L-BIS.
- Modul CoLBIS umožňuje propojení datového skladu s tabulkovým procesorem MS Excel. V MS Excel jsou výstupy generovány ve formě přehledných kontingenčních tabulek a grafů.
- V MS Excel je možné nad datovým skladem CoLBIS využívat předdefinované tabulky a grafy nebo uživatelsky vytvářet vlastní pohledy.
Integrace IS L-BIS |
Informační systém L-BIS je možné integrovat s těmito systémy třetích stran:
1) Ekonomický informační systém – on-line přenos učetních dokladů a informací mezi IS L-BIS a ekonomickým informačním systémem. IS L-BIS je integrován s těmito systémy:
- EIS K2
- EIS VEMA
- EIS Helios Orange
- EIS NAVISION
- EIS SAP
- EIS SYSIFOS
- EIS STEP
- EIS RIS
2) Kartové a vstupní systémy – Integrace s kartovými systémy pro kontrolu vstupů na pokoje, balneo provozy, parkoviště a další.
3) Telefonní ústředna – on-line natěžování realizovaných telefonních hovorů na individuální účet klienta.
4) Registrační pokladny – propojení skladových modulů s registračními a fiskálními pokladnami a moduly.